WEB BLOG
this site the web

Pedih -ella

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati

Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bila tiada kesetiaan
Tak mungkin teguh pendirian
Biar menangis di ketika ini
Tidak rela menangis
Kemudian hari

( korus )
Hilang kekasih mungkin berganti
Yang ku harapkan teman sejati
Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Ho..ho..ho..
Ho..ho..ho..
Teman sejati

Ho..ho..ho..
Ho..ho..ho..
Berpisah di sini

0 comments:

Post a Comment

Wednesday, November 24, 2010

Pedih -ella

Posted by Arthesia at 7:55 PM

Bukan kecewa dipinggirkan
Aku kecewa tiada kejujuran
Bukan bersedih disakiti
Teramat pedih diri dikhianati

Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Bila tiada kesetiaan
Tak mungkin teguh pendirian
Biar menangis di ketika ini
Tidak rela menangis
Kemudian hari

( korus )
Hilang kekasih mungkin berganti
Yang ku harapkan teman sejati
Sebelum kasih menjadi benci
Aku memilih berpisah di sini

Ho..ho..ho..
Ho..ho..ho..
Teman sejati

Ho..ho..ho..
Ho..ho..ho..
Berpisah di sini

0 comments on "Pedih -ella"

Post a Comment

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies